Акціонери незадоволені продажами компанії Bentley

18

Ультиматум – голосно сказано. Але саме слово Ultimatum винесла в заголовок німецька газета Frankfurter Allgemeine Zeitung, розповідаючи про реакцію мажоритарних акціонерів концерну Volkswagen на збитки бренду Bentley.

За перші дев’ять місяців 2018 року компанія втратила не менше 137 млн євро (в порівнянні з аналогічним періодом 2017 го), ніж засмутила клани Порше і Пих, які володіють більш ніж половиною акцій VW Group. «Важливо, щоб кожна марка приносила розумний прибуток, – сказав Вольфганг Хайнц Порше.

– У Bentley зараз це не так, і ми не задоволені ». Ханс Міхель Піх додав: «Це може бути тільки один рік або два». Фраза була витлумачена як термін, який дається Bentley «на виправлення», відзначає видання Automotive News Europe. Ніяких «погроз в разі невиконання» не прозвучало, так що на висунення ультиматуму сентенція не тягне, але уваги заслуговує.

Будучи кузенами і членами наглядової ради VW Group, 75-річний Вольфганг Порше (ліворуч) і 77-річний Ханс Піх (праворуч) рідко висловлюють свою думку про бренди групи. Зауваження стали несподіванкою, оскільки династії багато років мовчки терпіли, наприклад, збитки марки SEAT.

Шеф Bentley Едріан Холлмарк, який стоїть біля керма компанії з першого лютого 2018 го, не виступав на публіці з відповіддю акціонерам, але журналісти самі вигадали для нього «виправдувальний вирок». Безсумнівно, фінансові втрати бренду пов’язані з падінням курсу британського фунта на тлі голосування про вихід з Євросоюзу.

Багато компонентів, які Bentley отримує з Континентальної Європи, різко подорожчали. Ще один удар завдало введення нових еконорм WLTP, хоча неготовність марки Bentley до них залишається на її совісті. До загального вороху проблем слід віднести і проблемний запуск купе Continental GT, і напевно щось ще.