Aston Martin: кросовери і позашляховики скоро купуватимуть тільки жінки

10

У той час як Aston Martin готується до випуску свого першого кроссовера DBX, британський виробник предметів розкоші розповідає про те, як він його розробив. В інтерв’ю закордонному виданню, Саймон Спроул, керівник відділу глобального маркетингу Aston Martin, говорить, що жінки стоять за бумом продажів подібних автомобілів.

У процесі розробки моделі DBX, компанія Aston Martin провела великі дослідження потреб і бажань покупців позашляховиків, виявивши, що жінки частіше за все прагнуть опанувати преміальні кросовери / позашляховики, ніж чоловіки. За словами пана Спроул, жінки хочуть відчувати себе в безпеці і захищеності, а також сидіти максимально високо, щоб мати якомога ширший огляд.

Він також зазначив, що більш стильні кросовери набагато привабливіші для широкої аудиторії. Брутальні позашляховики, такі як Ford Bronco, Mercedes G-Class і Jeep Wrangler, залучають в основному чоловічу аудиторію. За словами Спрула, жінки приймають 80 відсотків рішень про покупку автомобілів по всьому світу, додаючи: «З цього випливає, що їх переваги щодо транспортних засобів вплинуть на ринок». Метою проекту DBX було створення ще одного красивого автомобіля Aston Martin з усіма атрибутами, необхідними для досягнення успіху на ринку розкішних ТС.

Для британської компанії залишається тільки досліджувати, хто купує розкішні кросовери і які їхні першочергові бажання.