Aston Martin Vantage отримав апдейт від Wheelsandmore

У сучасному модельному ряду компанії Aston Martin купе Vantage вважається початковим. Але і вихідні параметри автомобіля цілком пристойні: твінтурбовісімка Mercedes-AMG 4.0 розвиває тут 510 к.с. і 685 Н • м, дозволяючи машині набирати першу сотню за 3,6 с і розвивати максималку в 314 км / год. А якщо покупцеві сам Vantage симпатичний, але хочеться динаміки краще – йому пряма дорога в тюнинг-ательє.

Наприклад, до німців з Wheelsandmore. Вони представили днями програму доопрацювань Vantage, що включає зростання віддачі до 680 к.с. і 814+ Н • м, передає видання Evo. У пропонований набір тюнінгу входять колісні диски, ковані складові, які є справжнім коником фірми. Зміни в даному випадку включають в себе більші турбокомпресори, перекроєні вихлопну систему зі спортивним нейтралізатором і клапанами, а також нову програму управління мотором.

З таким апдейтом Vantage прискорюється з місця до сотні за 3,3 с, а його максималка перевищує 330 км / год. У спурті до ста такий Vantage обходить більш дорогого побратима DBS Superleggera (V12 5.2 bi-turbo, 725 к.с., 900 Н • м; 3,4 с). Можна вибрати різні версії щодо дизайну в двох розмірах (діаметром 21 або 22 дюйми), з різною шириною шин спереду і ззаду (265 і 305/315 мм), а також з різними моделями шин (Pirelli P Zero або Continental SportContact 6).

Про вартість доопрацювань в повному обсязі німці не розповіли, хоча по каталогу на сайті можна прикинути, про які суми йде мова. Тільки апдейт системи управління мотором обійдеться більш ніж в 2,5 тисячі євро, і це ще без турбокомпресорів, перекроєної вихлопної системи і так далі. Красиві складові колісні диски тим більше недешеві. Залежно від їх версії і розміру Wheelsandmore просить приблизно від дев’яти до тринадцяти тисяч євро (за комплект). Бюро також пропонує провести тюнінг підвіски, виділити кольором дифузор.

Додамо, що сама компанія Aston Martin ще з минулого року працює над моделлю Vantage S. Але там можна чекати від наддувної «вісімки» прибавки максимум в 20-30 к.с. і стільки ж ньютон-метрів у порівнянні з вихідною версією. Радикальний стрибок вперед міг би зробити суперкар V12 Vantage, але поки це лише гіпотетична модифікація (хоча в минулому поколінні аналогічна існувала).