Ательє ABT оснастило Kodiaq RS альтернативним двигуном

Штурмувати повороти Нюрбургрингу на межі вильоту на 608-сильному розкішному гіганті Bentley Bentayga, причому в семимісцевому виконанні, ще ніхто не додумався. Напевно, тому звання найшвидшого на Північній петлі семимісного паркетника належить скромній Шкоді Kodiaq RS (9: 29.84). Модель відмінна за багатьма параметрами. Однак далеко не всім припаде до душі ідея «підігрітого» кросовера з дизелем. А адже саме такий 239-сильний агрегат чехи відрядили новенькій «ер-Есці». Для тих же, кому принципово потрібен тільки бензин, альтернативу приготувало баварське ательє ABT Sportsline.

Поки Kodiaq RS на ринок не вийшов, покупці звичайних КОДІАК з дволітровим турбодизелем можуть замовити тюнінг в ABT. Модифікацію на 150 к.с. і 340 Нм німці перетворюють в 180 к.с. і 380 Нм, а заводський мотор з віддачею 190 к.с. і 400 Нм перенастроюють на 215 к.с. і 440 Нм. Німці забезпечили мотор 2.0 TSI власним блоком управління, який підняв потужність зі штатних 180 к.с. і 320 Нм до 216 к.с. і 360 Нм.

Наскільки покращилася динаміка, бюро не повідомляє. А у вихідній версії Кодіака розгін з нуля до сотні займає 8,0-8,2 с залежно від комплектації. Цікаво, що в Європі бензиновий Kodiaq може бути максимум 180-сильним, тоді як в Китаї є більш щедра версія з двигуном 2.0 TSI на 220 сил і 350 Нм. Фактично ABT компенсує європейцям цю недостачу.