Ательє Katech додало потужності купе Chevrolet Camaro ZL1 1LE

65

В невідповідності форми і змісту початкової дволітрового Chevrolet Camaro навряд чи варто звинувачувати виробника. Адже за океаном у покупців цього поні-кара є великий вибір моторів.

Якщо недавня звістка про те, що рестайлінгова модель знову не припускала альтернативи турбочетвірці 2.0, знизило градус вашого передсвяткового настрою, ми пропонуємо релаксаційну психотерапію. Зустрітися з новим виробом ательє Katech Performance – купе Camaro ZL1 1LE з форсованим двигуном.

Тюнери з Детройта використовували свій набір Stage 4, що включає перенесені головки блоку, оброблені на верстаті з ЧПУ, перекроєний приводний нагнітач з демпфером крутильних коливань ATI, збільшений корпус дросельної заслінки (103 мм), розподільчі вали K-Force і вхідну систему від компанії Roto-Fab . В результаті всіх доопрацювань мотор V8 6.2 LT4 замість заводських 659 сил і 881 Н • м видає тут 711 к.с. і 890 Н • м, але при вимірюванні на бігових барабанах. З урахуванням всіх втрат, передає видання Autoevolution, це означає приблизно 800 сил і понад тисячу ньютон-метрів на валу ДВС. Звичайно, ми бачили і більш вражаючі приклади тюнінгу Camaro (Hennessey Exorcist з віддачею 1014 кінських сил і 1310 Н • м або Yenko Stage II Camaro з 1014 кінських сил і 1186 Н • м). Однак в будь-якому випадку купе від Katech вийшло гідне. Враження покупця, Стівена Паллотти, можна послухати, пройшовши за посиланням. До слова, нинішній серійний Chevrolet Camaro ZL1 1LE є найшвидшим Camaro на Нюрбургринзі – 7: 16.04.