Audi e-tron Sportback вийде в серію в дещо спрощеному вигляді

У плані електричного «штурму ринку» e-offensive фірми Audi, що спирається на застосування відразу чотирьох платформ, паркетник e-tron Sportback за хронологією йде наступним після звичайного «і-трону».

Фактично нову «електричку» можна уявити як той же самий e-tron, тільки з похилим дахом. Основа одна (перероблена під чистий електропривід платформа MLB Evo), мабуть, і багато частин кузова теж.

Остання версія концепту e-tron Sportback відома як Elaine (фото вгорі). Шоу-кар виглядав явно ефектніше майбутньої серійної машини (внизу). І зрозуміло: у виставковому зразку немає необхідності піклуватися про простір над головами задніх пасажирів.

Очевидно, серійний e-tron Sportback отримає той же тяговий акумулятор ємністю 95 кВт • ч, що і у моделі e-tron (запас ходу – 400 км по циклу WLTP). Легко передбачити ті ж два електромотора (по одному на осі) з сумарною піковою віддачею в 408 “конячок”. Але ось що цікаво: на тестах недавно був помічений незвичайний e-tron з заклеєною нижньою частиною кузова і більш широкими шинами.

Побратим e-tron Sportback, як і звичайний e-tron (на фото), пропишеться на заводі в Брюсселі. За неофіційними даними, компанія працює над більш швидкою версією «і-трону» з трьома електродвигунами загальною потужністю понад 500 сил, спроектованою за прикладом концепту e-tron quattro 2015 го. Може бути, недавній заїзд трьохдвигунного прототипу «і-трону» на снігову трасу з ухилом 85% був свого роду рекламної підготовкою до появи такої варіації?

Якщо так, то купеподібний e-tron Sportback теж з часом повинен обзавестися більш потужним виконанням. Віддалена схожість нового спортбека з концептом простежується. І все ж тепер куди більше перетинів з уже відомим серійним «і-троном». Кросовер Audi e-tron Sportback повинен бути представлений і запущений на потік в нинішньому році. А в 2020-му сімейство електромобілів з Інгольштадту поповнить конвеєрна версія концепту Audi e-tron GT, вже на «візку» e-platform, створена в кооперації з компанією Porsche. Але ще раніше, в нинішньому березні на шоу в Женеві, ми побачимо прообраз молодшого «і-трону» на платформі MEB. Він обернеться серійною моделлю в кінці 2020 го.