Автомобіль Mahindra XUV300 виявився копією SsangYong Tivoli

У першій половині лютого 2019 року на ринок Індії вийде Mahindra XUV300, яка поповнить «пільговий» сегмент кросоверів довжиною до чотирьох метрів. Продажі в даній категорії становлять 40 000 машин на місяць, і новобранець хоче відхопити 15-20% цього «пирога». Завдання непросте: бал тут правлять Maruti Suzuki Vitara Brezza, Hyundai Creta і Ford EcoSport.

Той факт, що XUV300 – клон Tivoli (корейська марка SsangYong належить Махіндра), повинен допомогти новобранцю. Ходові вогні і ліхтарі – світлодіодні. Легкосплавні диски – 17-дюймові. «Колісні арки натхненні м’язистими стегнами гепарда».

До речі, «сльози» противотуманок теж підглянуті у хижака. Все разом забезпечує «харизматичну присутність на дорозі». Цитата з офіційного опису: «XUV300 ділить платформу з моделлю SsangYong Tivoli, успішним в усьому світі продуктом, який з моменту запуску в 2015 році знайшов понад 260 000 власників в 50 країнах, отримав безліч нагород за безпеку і ергономіку».

З приводу успішності можна посперечатися, адже на низці ринків, включаючи Україну та Росію, Tivoli не прижився, та й умовні 5200 автомобілів «на країну» за три роки – не бозна-що. Але Махіндра видніше. За великим рахунком, Tivoli провалився через дивні комплектації і дикі ціни, а не тому що він якийсь нестерпно жахливий. Помітно відрізняється хіба що «рівна» панель приладів. Весь інший «кращий в своєму класі інтер’єр» скопійований з Tivoli один до одного, навіть кермо. Матеріали двокольорової обробки якщо і відрізняються, то несильно. Силовий агрегат явно надихали не гепарди. Турбодизель 1.5 (123 к.с., 300 Н • м) узятий у нового компактвена Mahindra Marazzo. Про бензиновий турбомотор 1.2 (близько 120 сил) інформації не вистачає, але це не «трійка» від хетча KUV100. На старті продажів шестиступінчаста “механіка” виявиться безальтернативною, пізніше підтягнеться «робот» або «автомат». На відміну від Tivoli, його клон виключно передньопривідний. Паркетник буде проводитися на заводі Махіндра в Насіке, штат Махараштра.