Бюро Brabus попрацювало над новим Mercedes G-класу

Роботу над новим G-класом майстри з Боттропа почали з базової версії G 500, оснащеної «бітурбовісімкою» 4.0 (422 к.с., 610 Нм) і дев’ятиступеневою «автоматом» 9G-Tronic.

Модуль Brabus B40 – 500 PowerXtra, підключений до блоку управління двигуном, підвищив віддачу до 500 к.с., 710 Нм. Довелося заново відкалібрувати контроль тиску наддуву, оптимізувати впорскування і запалювання, провести стендові і позашляхові випробування … А сенс? Тепер G-ваген розмінює сотню на 0,2 с швидше (за 5,7), але максимальна швидкість, як і раніше, обмежена електронікою на позначці 210 км/год.

Спеціально для нового G-класу Brabus розробив «спортивну» вихлопну систему з двома хромованими патрубками «по кутах» і активним контролем випускних клапанів. Система обіцяє оптимальне поєднання звуку, продуктивності і довговічності. Шкода, що її взагалі не видно. На маківці розміщений трисекційний спойлер з вуглеволокна.

Переступивши підніжку з логотипом Брабуса, власник зможе помилуватися алюмінієвими накладками на педалі, зануритися в крісло, оброблене «дихаючою» шкірою Mastik, помацати алькантару, деталі з цінних порід дерева і вуглеволокна.

Особливу увагу в описі приділено новим 23-дюймовим кованим дискам Brabus Monoblock, заточеним під шини Continental, Pirelli і Yokohama розмірності 305/35 R23. А ми б виділили сумнівне синє підсвічування, яке вмикається зовні і всередині, коли власник наближається до позашляховика або хтось тягне за дверну ручку.

Загалом, компанія вдало, як їй здається, змінила силует G-класу, додала йому невідчутно потужності, начепила свої світлові значки, але не перейменувала машину в Brabus з цифровим індексом. Це вже друге невиразне творіння іменитого ательє після X-класу.