BMW M8 похвалиться крутою гальмівною системою

3

Модель BMW M8 запропонує своєму власнику ще більшу гнучкість і різноманітність налаштувань, ніж це було в попередніх баварських машинах з шильдиком М.

Зокрема, на додаток до змін чуйності мотора, роботи трансмісії, підвіски, рульового управління, електронної стабілізації на M8 з’явиться регулювання гальмівної системи . І мова йде не про банальну програму АБС, а про сам відгук на натиснення педалі. Про мотор нової «емки» компанія поки нічого офіційно не повідомляє. Ми припускаємо наддувний агрегат V8 4.4 приблизно на 625 сил в базовій версії і близько 650 у виконанні M8 Competition.

Нова функція стала можливою завдяки незвичайній прем’єрі: на моделі M8 дебютує інтегрована гальмівна система з компактним блоком, що об’єднує «активацію, посилення і управління гальмуванням», причому в особливій М-версії. Підсилювач тут «безвакуумний», з електричним актуатором, що створює необхідний рівень тиску.

Цей інтегрований блок приблизно на два кілограми легшим попередньої системи, запевняє компанія. І тут водій вперше зможе вибирати з двох рівнів чутливості педалі гальма – Comfort і Sport. Ключові настройки машини відображаються в правій частині приборки, в тому числі зміна в роботі гальмівної системи (четверта рядок з піктограмою, що зображує гальмівний диск з супортом). У першому з них зусилля на педалі нижче і орієнтоване на комфортне сприйняття процесу гальмування, а в другому – зусилля вище, але зате відгук на натиснення педалі гальма максимально прямолінійний і дуже точний. Ця інноваційна система в нових «ем-восьмих» буде поєднуватися як зі стандартними гальмами М, так і з опциональними вуглеродокерамічними.