BMW розмістила готель в маленькому електрокарі

i3 Urban Suite дебютує в Лас-Вегасі на початку нового року.

BMW Group продовжує ділитися інформацією про новинки, підготовлених для традиційної американської Виставки споживчої електроніки (CES). Одним з експонатів, які автовиробник покаже в Лас-Вегасі в першій декаді січня, стане спеціальна версія електричного хетчбека i3 під назвою Urban Suite.

BMW i3 Urban Suite позиціонується як бутик-готель на колесах. Дизайнери практично повністю переробили інтер’єр, не чіпаючи тільки ліву частину приладової панелі і водійське крісло, щоб створити ідеальний простір для комфортного відпочинку, розваг або роботи в невимушеній обстановці. Судячи з тізера, салон став двомісним: єдиний пасажир сидить з правого боку, при цьому при боці його приготовлене є дерев’яний столик з лампою – як у вітальні, а для витягнутих ніг передбачена м’яка підставка, яка розташувалася на місці переднього крісла. У числі інших зручностей – екран на стелі і вішалка для одягу за водійським кріслом.

Що цікаво, BMW i3 Urban Suite – не “одноразовий» проект: в Мюнхені таким чином переобладнали цілий парк електромобілів і відправили їх в Лас-Вегас. Машини можна буде не тільки побачити на міських вулицях, а й випробувати особисто, замовивши через спеціальний додаток.

До слова, саме BMW i3 став в 2017 році першим електромобілем, доступним в московському каршерінге. Восени 2018 го в Росії відкрили прийом замовлень на оновлений варіант зі збільшеною до 42,2 кіловат-години батареєю. Стандартний 170-сильний хетчбек оцінили в 3 840 000 рублей, а «заряджений» 184-сильний BMW i3S – в 4 140 000. З тих пір ціни залишилися незмінними, і в наші дні це могло б здатися дивним, якби не сумний для виробника факт: обсяг продажів знаходиться на рівні нуля. При цьому на світовому ринку BMW позиціонує i3 як бестселер серед преміальних електрокарів компактного сегмента, що теж, загалом, не є великим досягненням, адже прямих конкурентів у нього до цих пір немає.