BMW заборонила повністю заряджати свої гібриди: вони можуть спалахнути

У світлі виходу більш строгих європейських норм за середнім обсягом викиду CO2 на кілометр виробники прагнуть якомога швидше наростити частку електромобілів і гібридів, щоб не платити багатомільярдні штрафи. Але поки їм не завжди вдається зробити це без ексцесів. BMW заборонила повністю заряджати свої гібриди з можливістю підзарядки від мережі, оскільки в такому випадку з’являється ризик загоряння.

За даними німецької компанії, під підозру потрапили 26900 машин, випущених в період з 20 січня по 18 вересня 2020 року. Можлива несправність зачіпає цілу плеяду моделей: 2-Series Active Tourer, X1, X2, X3, X5, 3-Series, 5-Series, 7-Series, i8s і Mini Countryman PHEV.

Проблема стосується всіх ринків, на яких продавалися машини, але левова частка їх була продана в Європі. При цьому лише третина авто знаходиться в руках клієнтів, в той час як інші ще стоять на дилерських стоянках.

«Внутрішній аналіз показав, що в дуже рідкісних випадках в акумулятор під час виробничого процесу могли потрапити частинки. Коли акумулятор повністю заряджений, з’являється ризик короткого замикання в елементах АКБ, що може призвести до пожежі», – сказав представник BMW в інтерв’ю Automotive News Europe. Постачальником батарей для гібридів BMW є Samsung.

Поки баварська компанія офіційно не оголошувала про початок відкликання. До тих пір виробник просить не заряджати гібридні моделі до 100%. Після запуску кампанії фахівці BMW проінспектують кожен автомобіль і в разі необхідності безкоштовно замінять батарею.