Бренд Daimler вводить режим жорсткої економії

51

Концерн Daimler, в який входить німецька марка Mercedes-Benz, може припинити своє партнерство з альянсом Renault-Nissan в рамках стратегії економії, яку має намір ввести новий виконавчий директор Ола Калленіус.

Стверджується, що німецька компанія планує заощадити 6 мільярдів євро в рамках підвищення ефективності роботи бренду Mercedes-Benz, а також ще 2 мільярди євро в своєму підрозділі Daimler Trucks.

У травні Калленіус візьме на себе провідну посаду в Daimler, змінивши на цій посаді багаторічного голову Дітера Цетше, і з цього моменту почне вводити план економії, який може привести до скорочення близько 10 тисяч робочих місць.

Нагадаємо, операційний прибуток концерну Daimler в четвертому кварталі 2018 року впав на 22%, що було пов’язано з торговими війнами, спадом у промисловості і зростанням вартості розробки електромобілів. Крім того, 2 мільярди євро було втрачено через відкликання 30 тисяч автомобілів в США, випущених заводом в Тускалузе, на яких були виявлені проблеми з електронними системами.

Деталі можливого майбутнього розриву Daimler з Renault-Nissan залишаються невідомими, але вважається, що це буде зроблено шляхом зупинки всіх спільних проектів. Найбільш відомими загальними проектами двох автогігантів є Mercedes-Benz X-Class і Nissan Navara, а також Smart For Four і Renault Twingo, які тісно пов’язані один з одним.