Бренд Smart виходить з ринку США і Канади

Концерн Daimler в кінці 2019 модельного року (тобто з першого липня) припинить випуск сіті-карів Smart для США і Канади, а до грудня повністю згорне діяльність бренду в цих країнах.

Даний факт ресурсу TechCrunch офіційно підтвердив представник Даймлера. Названо дві причини – падіння попиту і високі витрати на омологацію. Продажі досягли рекордно низького рівня за всю 11-річну історію марки в Штатах: за 2018 й американці придбали лише 1276 машинок.

У першому кварталі реалізована 231 штука. Тим часом керівник Смарта Катрін АДТ звільняється з посади в зв’язку з переведенням на іншу роботу в Mercedes. Знову ж з першого липня 46-річна АДТ, яка керує Смартом менше року, візьме на себе управління новим підрозділом Mercedes-Benz Cars Own Retail Europe (Passenger Cars and Vans).

Її завданням буде об’єднання німецької і європейської роздрібних мереж. Наступник АДТ не названий зі зрозумілих причин, адже Smart в кінці 2019 го перейде під контроль спільного підприємства з китайською Geely і призначати главу буде рада директорів цього СП.

Американці, які купили Смарт, зможуть обслуговувати їх у дилерів Мерседеса. Всім, кому хочеться електричної мобільності від Даймлера, запропоновано почекати до 2020 року, коли на ринок вийде кросовер Mercedes EQC. До того ж в мережі каршерингу car2go, перейменованій в Share Now, машинки залишаться. Схоже, запланований рестайлінг втрачає будь-який сенс.