Биті Тесли звозять в Білорусь

Ще два-три роки тому покупка битої Tesla з США була шаленою авантюрою. Тоді мало хто знав, що це взагалі таке, що не говорячи вже про те, щоб ще і займатися ремонтом. Але вже в грудні минулого року в Білорусь приїхало близько 7-8 битих Tesla.

І якщо можна привезти з США аварійний традиційний автомобіль і його відновити, то з Tesla роблять те ж саме. Разом з фахівцями СТО «Ваді-Авто» сайт tut.by з’ясував, ніж хороша і чим погана Tesla після аварії. І чи варта взагалі овчинка вичинки.

Майбутній покупець може сам вибрати автомобіль на електронних торгах і купити його самостійно. А можна звернутися до фахівців, які зможуть по знімках машини візуально визначити приблизну вартість ремонту або доцільність покупки. В принципі, покупка електрокара нічим не відрізняється від покупки будь-якого іншого автомобіля. Лише з одним застереженням, що у Tesla є свої особливості, про які необхідно знати заздалегідь.

Буде цікаво знати один приємний нюанс, пов’язаний з купівлею уживаної Tesla. На цьому автомобілі неможливо скоригувати пробіг. Говорячи по-простому – відмотати. У всякому разі, як зізнаються фахівці СТО, про такі випадки їм невідомо. Зате чим закінчується спроба такої корекції – вони точно знають. – Одного разу ми для перевірки переставили монітор з однієї машини на іншу. І у нас пробіг з нього «записався» на другу машину. Через півгодини Tesla просто відключилася, перетворившись, по суті, в дорогу цегла. Тільки ручки дверні висувалися.

Після листування з заводом машину «включили», але самі розумієте, чим може закінчитися несанкціоноване втручання, – пояснює Віталій, фахівець СТО «Ваді-Авто». Так що знайте, якщо купуєте Tesla, пробіг на машині буде точно оригінальним.