Cadillac Escalade не отримає повноцінного рестайлінгу

6

Швидше за все, у нинішнього позашляховика Cadillac Escalade не буде повноцінного рестайлінгу. Американці обрали тактику мікрооновлення в рамках модельного року.

Escalade четвертого покоління став на конвеєр в січні 2013 року, але до сьогоднішнього моменту вже пережив чотири невеликі модернізації, в ході яких інженери підретушували грати радіатора і головну оптику, додали нові кольори кузова і варіанти обробки, поліпшили оснащення і замінили восьмиступінчасту “автомат” десятидіапазонним аналогом.

У 2019-му Escalade переживе заключну модернізацію, після чого буде чекати наступника, який вельми серйозно зміниться в технічному плані. Escalade на дорожніх тестах поки не був помічений, на відміну від соплатформенної моделі Chevrolet Suburban нової генерації. У неї теж буде незалежна підвіска, зменшена приблизно на 150 кг маса і нові мотори. Подейкують навіть про турбомотор 2.7.

Почнемо з того, що Cadillac Escalade отримає нову платформу T1XX з передньою дворичажою. Але якщо у соплатформенного пікапа Chevrolet Silverado четвертої генерації ззаду встановлений нерозрізний міст на пружинах, то для Ескалейд підготують повністю незалежну підвіску. До того ж, за чутками, в конструкції кузова будуть більше використовуватися високоміцні сталі і алюмінієві сплави, а споряджена маса зменшиться на півтора-два центнери. Список оснащення розшириться за рахунок комплексу систем безпеки з автопілотною функцією і різного нового обладнання для задніх пасажирів на кшталт роздільних крісел з електрорегулюванням і масажем. Імовірно, в першій половині 2019-го дебютує седан Cadillac CT5. Покупцям запропонують машини з заднім або повним приводом і десятиступінчатим «автоматом», який буде працювати з турбомоторами 2.0, V6 3.0 і V8 4.2, а також атмосферним V6 3.6.

А ще, судячи з інсайдерської інформації блогу Cadillac Society, наступний Escalade буде доступний з кількома двигунами на вибір. Своє місце збереже атмосферний V8 6.2, що видає 426 к.с. і 621 Нм, але тепер це буде базовий варіант. Рангом вище розташується версія з бітурбомотором V8 4.2, знайомим нам по седану Cadillac CT6. Віддача на Ескалейд тримається в таємниці, а на чотирьохдверці агрегат розвиває 507 к.с. і 750 Нм або 557 к.с. і 850 Нм (виконання V-Sport). Нарешті, клієнтам запропонують заряджений гібридний Escalade з силовою установкою, схожою на ту, що використовується в моделі CT6. Це поєднання наддувного двигуна 2.0 та електромотора, сумарна потужність яких – 340 сил.