Два нових паркетники пройшли краш-тести ЄС

8

У черговій порції випробувань Euro NCAP зустрілися кросовери Citroen C5 Aircross і Range Rover Evoque. Обидва в цілому заслужили похвалу від експертів (тонкощі розібрані нижче). Генсек асоціації Euro NCAP Мішель ван Ратінген прокоментував: «Виробники як і раніше зацікавлені в досягненні найвищих показників безпеки. Особливо відрадно бачити триваюче широке розгортання і вдосконалення передових технологій, таких як автоматичне гальмування і утримання в смузі».

Новий Evoque заробив 7,4 бали з восьми можливих за фронтальний удар з частковим перекриттям і стільки ж за повне перекриття. У першому випадку лише груди водія була відзначені жовтим (адекватний захист), а у пасажира була зеленими. У другому – і пасажир, і водій отримали жовті позначки на грудній клітці. За бічні тести нараховані солідні 15,6 бали з 16 (жовті груди водія при ударі машини боком об стовп).

Праворуч від фотографії машини показаний графік розподілу навантаження на манекен водія. Зліва – при фронтальному зіткненні зі зміщенням, в середині – бічний удар об стовп, праворуч – реконструкція наїзду ззаду.

Умовні позначення: зелений колір – хороший захист, жовтий – адекватний, помаранчевий – незначний, коричневий – слабкий, червоний – поганий.

Нове покоління Евока вміє реагувати на пішоходів та велосипедистів. Правда, в цих типах тестів автоматичного гальмування паркетник показав адекватну і незначну реакції, але раніше не було і таких. Реакція Евока на інші машини в міському і заміському потоці питань не викликала, автомобіль гальмує, де треба.