Експерти назвали 8 ознак того, що автомобіль буде дуже складно продати

78

По-перше, сюди відносяться биті і відновлені автомобілі. Машини, у яких видно виразні ознаки кузовного ремонту або корозії, закономірно будуть продаватися гірше, так як далеко не всі власники захочуть відразу після покупки возитися з ремонтом, навіть при наявності зниженої ціни. А про наслідки іржі в майбутньому навіть і говорити не доводиться.

По-друге, гірше перепродуються автомобілі з таксі. Найчастіше з таксомоторного парку реалізуються машини, які мають дуже великий пробіг і знос деталей. В середньому, для таксі характерний пробіг від 200 тис. До 400 тис. км. Звідси висновок, що і двигун таких машин буде вже на межі своїх можливостей.

По-третє, експерти занесли в даний список і автомобілі із завищеною цінною. Наприклад, марка Suzuki продає свої автомобілі за вищою вартістю, ніж інші компанії в цьому класі і з подібним обладнанням. Також можуть бути випадки, коли власник купив новий автомобіль в топової комплектціі, а потім йому складно продати його на вторинному ринку, так як значно знижувати ціну у власника немає бажання.

По-четверте, на швидкість продажу може впливати і репутація трансмісії. Так, існує стійка думка серед автовласників, що варіатори і «роботи» краще купувати тільки, якщо вони знаходяться на гарантії. Проблеми можуть початися вже з 40-70 тис. км пробігу. Тому багато моделей, оснащені даними видами трансмісії, набагато гірше продаються своїх побратимів в такому ж класі, але з класичної АКПП або «механікою».

По-п’яте, не можна не сказати і про мотори. Якщо, наприклад, в Європі нікого не бентежать дизельні автомобілі, то в Украні їх навпаки не люблять через сумніви в якості «солярки» на АЗС. Також можуть бути складності при перепродажі і з турбованим двигунами, а також з силовими агрегатами, чий обсяг перевищує 3,0 літра.

По-шосте, існує таке поняття як упереджене ставлення до марок. Наприклад, в Україні до цих пір існує стереотип, що китайські автомобілі не такі якісні, як машини з інших країн. І цей стереотип дуже складно подолати, тому автомобілі китайських виробників будуть гірше продаватися на «вторинці».

По-сьоме, складніше продати автомобіль з крайніми комплектаціями. Так, в масовому сегменті найгірше на вторинному ринку продаються зовсім бюджетні комплектації: з найменшим мотором, без кондиціонера та інших найпростіших опцій. При цьому складно буде продати і топову версію з масового сектора, враховуючи що більшість покупців в цьому сегменті орієнтуються на невисоку ціну.

І, нарешті, восьмий фактор – це рідкісні моделі. Але все так однозначно. Наприклад, «заряджені» версії Ford RS раскупаються добре, навіть з великим пробігом. Це саме можна сказати і до спортивних версіями Nissan . А ось рідкісні марки DS і  Genesis буде складніше реалізувати на вторинному ринку. Також буде нелегко перепродати і автомобілі, оснащені гібридними силовими агрегатами, до яких в Україні поки насторожене ставлення.