Експерти назвали особливості Audi RS5

Всі звикли очікувати від Audi, а вже тим більше від машини з позначкою RS, чогось більш спортивного. Вся громадськість автосвіту чекала цей автомобіль без особливого ентузіазму, так як припускала, що буде щось знову заточене під “спорт”.

Але немає, Audi RS5 спростувала всі очікування любителів Audi і критику скептиків. Машина вийшла на межі “спорту” і “бізнесу”. На звичайній поверхні (рівний асфальт) Audi RS5 поводиться спокійно, ніж всі її попередники. На льоду автомобіль відчуває себе теж досить впевнено, завдяки системі від Audi під назвою Audi Drive Select, яка дозволяє вибирати різні режими роботи систем.

У новій Audi RS5 відбулися значні зміни. Наприклад, в двигуні, тепер це 4,2-літровий V8 двигун, і саме при “снігових” умовах повний привід Quattro проявив себе, як не можна краще. Злагоджена робота всіх механізмів і деталей в двигуні супроводжується задоволеним гарчанням з вихлопної труби. Головна зміна в Audi RS5 відбулася в рульовій частині.

Був замінений гідропідсилювач керма на електропідсилювач. Така зміна, як вважають експерти, буде позитивним. Зараз, у багатьох спортивних автомобілях варто електропідсилювач керма.

Audi RS5 отримав єдину радіаторну решітку з загнутими вгору кутами, і задні фари зі світлодіодами.