Електрофургон Sprinter проходить зимові тестування

Електрична модифікація популярного німецького фургона Mercedes-Benz Sprinter успішно пройшла всі заплановані зимові випробування. Про закінчення цього етапу стало відомо днями.

Як «тренувальну базу» автовиробник вибрав шведське місто Ар’єплуг, де стовпчики термометрів взимку опускаються до «мінус» 30 градусів, а дороги дуже часто ховаються під шаром льоду і снігу. Такі «екстремальні» кліматичні умови не завадили розробникам забезпечувати безперебійну роботу електричної силової установки.

За підрахунками інженерів Mercedes-Benz, eSprinter, оснащений батареєю потужністю 55 кВт⋅год, зможе проїхати на одній зарядці близько 150 кілометрів, в сильні морози запас ходу знижується до сотні. Також електрофургон може бути укомплектований на 41 кВт⋅год – в цьому випадку запас ходу зменшується до 115 кілометрів, а ось вантажопідйомність збільшується до 2 293 фунтів (проти 1 984 фунтів у більш «дальнохідній» версії).

Електродвигун, до слова, один для обох батарей. Його віддача становить 114 к.с. На європейський ринок електрофургон від Mercedes вийде вже в другій половині 2019 го. Відомо, що автомобіль «освоїть» функцію швидкої зарядки: за півгодини акумулятор eSprinter зарядиться до 80%.