Електрокар Tesla Model X проїхався по тунелю

Перша заява Ілона Маска про буріння тунелів для боротьби з пробками прозвучало в 2016-му. Через рік «нудна» The Boring Company показала прототипи.

Тепер в каліфорнійському місті Хоторне відкритий тунель, проритий під штаб-квартирою аерокосмічної компанії SpaceX, і по ньому возить пасажирів кросовер Tesla Model X. Платформи для перевезення машин ( «скейти») ще не готові, тому електрокар їде на своїх колесах, але використовує комплект напрямних роликів. В ідеалі ролики ховаються під днищем, а потім автоматично розкладаються вниз і в сторони тільки у передніх коліс. Комплект буде коштувати $ 200-300.

Прототип катається з роликами постійно – повільно їздити поза тунелем вони не заважають. (Презентацію Маска цілком можна подивитися тут.) Електрокар Model X спускається на ліфті, потім рухається по тунелю, потім знову в’їжджає на підйомник і повертається по поверхні до ліфта. Такі «тунельні тури» будуть безкоштовними для публіки, але коли – невідомо.

Демонстраційні поїздки поки проводяться «тільки на запрошення» для преси і особливо важливих персон – «неймовірно високий попит». Відео CNBC вичерпно показує всі етапи. Поки швидкість електромобіля в тунелі не перевищує 80 км / год, за кермом сидить водій. У готової системи «темпи» виростуть до 240 км / год, і управляти навчиться автопілот.

Будівельники обіцяють, що підземна дорога буде «гладкою як скло», а зараз деяких пасажирів на ній заколисує. Від будівництва тунелів під Лос-Анджелесом компанія під тиском громадськості відмовилася, але продовжить копати в Хоторні і має намір з’єднати системою центр Чикаго з його головним аеропортом. Також є проект лінії з Вашингтона до передмістя Меріленда. Поки швидкість буріння залишає бажати кращого: на милю потрібно 3-6 місяців – равлик повзе в 14 разів швидше. «Ми повинні обігнати равлика. Перемогти її буде нелегко », – з сумом жартує Маск.