Електрокар Vision iV здивував сучасними технологіями

Здавалося, Vision iV буде передсерійним зразком, готовим до запуску на 70-80%. Все-таки вже був концепт Vision E, який ретельно допрацьовувався. Але ні, Skoda взялася за електрокроссовер з чистого аркуша, не згадуючи про попередні спроби.

Новий шеф-дизайнер Олівер Штефані відкинув заготовки Йозефа Кабана і все зробив по-своєму. Що ж, тепер відправна точка для першої Шкоди на платформі MEB – «чотирьохдверне купе», напхане барвистою мішурою. Колір кузова Ultra Yellow змінює відтінки завдяки покриттю, який містить «органічні золоті пігменти», і контрастує з матово-чорними деталями.

Всі двері позбавлені ручок і самі відкриваються автоматично, причому задні – проти ходу. Камери замість дзеркал забезпечують 180-градусний огляд. Одна з спиць в кожному 22-дюймовому колесі світиться написом Skoda. Два електромотори на передній і задній осях видають 225 кВт (306 к.с.).

Літієво-іонна батарея ємністю 83 кВт • год за 30 хвилин заряджається на 80% і забезпечує запас ходу до 500 км в циклі WLTP. Сотня підкоряється «купе» за 5,9 с, а прискорення з 80 до 120 км / год займає менше чотирьох секунд. Максималка – 180 км / год. Повний привід, само собою, інтелектуальний. Точно такими ж технічними характеристиками наділені концепти Volkswagen ID. Crozz і Audi Q4 e-tron. З виходом в люди Шкоди Vision iV тепер для повноти картини не вистачає тільки паркетника від марки SEAT.

Інтер’єр вважається веганським, тому використовуються синтетична замша Ultrasuede, покриття Dinamica з переробленого пластику і вінілові волокна. Передня панель складається з двох рівнів з каркасом з дерев’яних рейок між ними. Сидіння повертаються, два екрани «плавають». Лазерні сканери, камери, радари і інші датчики заточені під автопілот третього рівня, включаючи комунікації з іншими учасниками руху і інфраструктурою.

Машина вміє автономно їздити по хайвею і паркуватися. Смартфон використовується в якості цифрового ключа. Медіацентр сприймає голосові команди і жести, підключається до швидкісних мереж 5G. Про практичні дрібнички Simply Clever чехи на цей раз чомусь забули.

Заявлений обсяг багажника – 550 л. На прикладі моделей Scala і Kamiq компанія Skoda показала, що пройти шлях від шоу-кара до товарної машини можна за кілька місяців. Серійний варіант Vision iV повинен у 2020 році встати на конвеєр заводу в Цвіккау, пліч-о-пліч з близнюками від інших брендів VW Group. Чи спрацює в даному випадку принцип найменування кросоверів K-Q, поки неясно.