Електроверсія Peugeot 208 приємно вразила прихильників бренду

Новий малюк Peugeot 208 на платформі CMP / e-CMP розкритий в Мережі перед візитом на Женевський автосалон, що відкривається на початку весни.

Розробники порадували: разом зі звичайними «двісті восьмими» показали і чисто електричний варіант e-208, що надходить у продаж одночасно з бензиновими і дизельними модифікаціями. У порівнянні з «візком» PF1 попередника платформа CMP означає скорочення спорядженої маси до 30 кг, кращі аеродинаміку, акустичний, вібраційний і кліматичний комфорт, менші опір кочення шин і тертя в приводі.

Хетчбек Peugeot e-208 (синій екземпляр на знімках в новини) отримав електродвигун з віддачею в 100 кВт (136 к.с.) і 260 Н • м. Його тягова батарея володіє ємністю 50 кВт • ч, яких вистачає на 340 км ходу в циклі WLTP або 450 км в циклі NEDC. Водій може вибрати один з трьох режимів руху: Eco (максимізація пробігу на одній зарядці), Normal (звичайна повсякденна поїздка) і Sport (активація повної динаміки, що означає розгін з місця до сотні за 8,1 с). Є також перемикання між двома рівнями рекуперації енергії на гальмуванні: Moderate (помірний, який можна порівняти з гальмуванням двигуном на машині з ДВС) і Augmented (збільшений, при якому досягається рух з контролем і прискорення, і гальмування тільки педаллю акселератора).

Інтер’єр з новою версією інтерфейсу i-Cockpit частково натхненний концептом Fractal. У старших комплектаціях з так званою тривимірної приборкою верхня цифрова панель показує дані «в голографічній формі», розміщуючи символи і написи далі або ближче до водія в залежності від їх важливості.

Тут також присутні MirrorLink, Apple CarPlay і Android Auto, навігація TomTom з 3D-картами, до чотирьох портів USB, бездротова зарядка смартфона. Центральний дисплей – на п’ять, сім або десять дюймів. Зазори між деталями обіцяні мінімальні і рівні, матеріали приємні на дотик, в старших версіях є обробка під вуглепластик. Французи підкреслюють, що батарею на e-208 вдалося акуратно вписати в простір під підлогою, і тому ні салон, ні багажник електричної версії хетчбека від його побратима з ДВС не відрізняються. Повна зарядка електрокара від домашньої розетки вимагає 16 год, від настінного зарядника Wall Box – вісім годин (однофазний варіант на 7,4 кВт) або п’ять годині п’ятнадцять хвилин (трифазний на 11 кВт). Нарешті, від публічної станції швидкої зарядки (до 100 кВт) акумулятор наповниться на 80% за півгодини.

На батарею дається гарантія вісім років або 160 000 км, протягом яких її ємність не повинна впасти нижче 70% від початкової. Не називаючи точних чисел, французи згадують, що новий 208-й нижчий, ширший і довший, ніж раніше. Зарядку також можна запрограмувати на певний час або запускати / зупиняти її зі смартфона через додаток MyPeugeot. Через нього ж можна дистанційно включити кондиціонування. Над обігрівом інженери теж подумали грунтовно: на випадок сильного холоду тут встановлений потужний електричний обігрівач (п’ять кіловат), а для заощадження енергії – більш економічний тепловий насос.