Електричний Mercedes-AMG GLE 53 став потужнішим

Паркетник Mercedes-AMG GLE 53 4Matic, як і передбачалося, поповнив гаму моделі GLE, що недавно змінила покоління. Він є наступником колишньої «гарячої» версії GLE 43. Як і у інших моделей з індексом 53, у такого GLE під капотом трудиться рядна модульна «шістка» 3.0 зі звичайним і електричним нагнітачами, з віддачею в 435 к.с. і 520 Н • м, якій на розгоні може короткочасно асистувати 48-вольтовий стартер-генератор EQ Boost (встановлений між ДВС і коробкою передач), який додає свої 22 к.с. і 250 Н • м.

Тягу на колеса переправляє дев’ятиступеневою «автомат» AMG Speedshift TCT 9G і повний привід. Машині подарована пневмопідвіска AMG Active Ride Control з автоматичним вирівнюванням рівня незалежно від навантаження, а також активними електромеханічними стабілізаторами поперечної стійкості спереду і ззаду. З нуля до сотні такий кросовер прискорюється за 5,3 с, що на 0,4 с швидше, ніж GLE 43, який мав турбомотор V6 3.0 з віддачею в 390 к.с. і 520 Н • м. Максималка за традицією обмежена електронікою на 250 км / год. Середня витрата палива складає 9,3 л / 100 км, зазначених по старому циклу NEDC.

При цьому пристрій EQ Boost виконує відразу кілька завдань: працює як помірний гібрид, збирає енергію на гальмуванні, зміщує точку навантаження на мотор в більш вигідну зону, функціонує як система start / stop, в тому числі в русі (машина може на швидкості при відпущеній педалі газу деякий час «планувати» із зупиненим ДВС).

Салон прикрашений червоними акцентами і мультирулем AMG Performance в Наппо. Крісла з розвиненою бічною підтримкою оббиті штучною шкірою Artico і мікрофіброю Dinamica, Artico є і на верхній частині панелі приладів. Зрозуміло, всі шасі кросовера переналаштували під вимоги AMG. На спортивні повадки працюють електромеханічний підсилювач зі змінним передавальним відношенням, підстроюванням під швидкість і примусовим зміною ступеня посилення (дві програми – Comfort і Sport); посилені гальма (спереду перфоровані диски з внутрішньою вентиляцією, на 400 мм, з фіксованими двохпоршневими супортами, ззаду вентильовані, 345 мм, з однопоршневими плаваючими). У вигляді опції на моделі можна отримати випускну систему AMG Performance, що міняють голос автомобіля в залежності від обраного режиму руху.