Електричний Mercedes-Benz EQC залишився без багажника

Пам’ятаєте новий електричний кросовер Mercedes-Benz EQC? Новинка, навіть після прем’єри, продовжує обростати цікавими подробицями. Пропонуємо вивчити підкапотний простір електрокросса.

Дивіться уважніше. Що ви там бачите? Абсолютно вірно – двигун. Мотор в електромобілі, – установка, як правило, куди більш компактна, ніж традиційний ДВС. Тому виробники люблять використовувати переваги для влаштування додаткового багажного відсіку під капотом. Такий підхід вимагає тривалого робочого процесу, адже така конструкція відрізняється від традиційної. Але в Мерседес вирішили вчинити по-іншому. Для чого це зроблено? Для швидкості. Швидкості розробки, проектування та виробництва нових моделей.

Справа в тому, що в Мерседес вирішили максимально безболісно влаштувати збірку електромобілів на потужностях існуючих виробничих ліній. Тому, в даному випадку, кращий сценарій – створення нового автомобіля за існуючим алгоритмом. У компанії порахували, що такий підхід виявиться найбільш ефективним.

Новий Mercedes EQC побудований на вже вивченій технології і має традиційну конструкцію. Це дозволяє не вводити нову складальну лінію зі специфічними особливостями, а користуватися існуючими виробничими потужностями. Електричний кросовер Мерседес збиратимуть на заводі в Бремені паралельно з C-class, GLC і GLC Coupe. Всі ці автомобілі побудовані на одній платформі і створювалися за класичним «рецептом», тому електромобіль EQC не повинен порушувати налагоджений складальний процес.

Незважаючи на те, що потенційні власники Mercedes-Benz EQC втрачають додатковий простір для багажу, таке рішення допомагає компанії ефективніше підходити до питання виробництва нового електромобіля. Мабуть, схожим чином будуть розвиватися і інші електромобілі лінійки EQ.