Електричний Polestar 2 стане головним конкурентом Tesla Model 3

П’ятидверка Polestar 2 – не тільки перший електрокар, але і перша масова модель молодого бренду, адже гібридне спорткупе Polestar 1 (600 к.с. 1000 Н • м) слід вважати гало-каром, демонстратором дизайну і технологій. Ну а повнопривідний фастбек оснащений двома електродвигунами на обох осях з сумарною віддачею в 408 к.с., 660 Н • м. Він розганяється до сотні менш ніж за п’ять секунд (0-60 миль / год за 4,7 с).

Батарея ємністю 78 кВт • год повинна забезпечувати запас ходу в 500 км по циклу WLTP. Одним з головних конкурентів названий седан Tesla Model 3. Машина побудована на платформі CMA. Стандартне шасі можна поліпшити за допомогою опціонального набору Performance Pack, який включає в себе амортизатори Ohlins, гальма Brembo з «золотими» супортами і унікальні 20-дюймові колеса.

«Ми розробили веганські інтер’єр з прогресивним текстилем, який сподобається екологічно свідомої аудиторії», – каже шеф-дизайнер Максиміліан Міссоні. Медіацентр з 11-дюймовим сенсорним дисплеєм працює під ОС Android і наділений вбудованими сервісами Гугла. Це укорочена до двох хвилин презентація електрокара, яку провів в Гетеборзі глава марки Polestar Томас Інгенлат. Повна версія триває 40 хв. Ще є 40-секундна витримка.

Виробництво моделі Polestar 2 (як з лівим, так і правим кермом) стартує на початку 2020 року в Китаї. Базова ціна – 39 900 євро, хоча перші 12 місяців буде випускатися видання launch edition за 59 900. Приймаються тільки онлайн-замовлення, але для «фізичного огляду» і тест-драйву скоро відкриються шоу-руми Polestar Spaces. Поставки заплановані в дев’ять країн: КНР, США, Канаду, Бельгію, Німеччину, Нідерланди, Норвегію, Швецію і Великобританію. Зауважимо, по ідеї, Polestar 2 рази трансформується в Volvo V40.