Ferrari показала відкриту версію суперкара 488 Pista Spider

Ferrari вибрала каліфорнійський конкурс елегантності в Pebble Beach для офіційної презентації відкритої версії свого суперкара 488 Pista Spider. У Маранелло, випускаючи новий Спайдер, вирішили трошки змінити політику і перетворити 488 модель, яка була призначена виключно для використання на закритих гоночних трасах, в дорожній автомобіль.

І тепер модель 488 Spider стане п’ятидесятим кабріолетом Ferrari за всю історію існування марки. Поки не ясно, як буде реалізована ідея дорожнього використання новинки. Ні в імені, ні в технологіях нічого не змінилося. Але ганяти по гоночній трасі в кабріолеті не сама хороша ідея. Як і у машини з жорстким верхом, Pista Spider оснащена 3,9-літровим V8 бітурбо потужністю в 710 к.с. з максимальним обертовим моментом 770 Нм при 3 000 оборотах в хвилину. До сотні Спайдер розганяється за 2,85 секунди і показує максимальну швидкість в 340 км / год.

Цікаво, що ці цифри відповідають показникам автомобіля в жорстким верхом. При цьому Ferrari 488 Pista Spider на цілих сто кілограмів важча за купе, через доданий механізм складання даху, але при цьому на 50 кг легша за стандартне купе Ferrari 488 GTB, оскільки тут все побудовано на надлегких гоночних технологіях.

Як і купе, новий Спайдер використовує те ж шасі, на якому побудовані гоночні версії Ferrari 488 Challenge і GTE. Це ж стосується і технологій двигуна. У ньому встановлено надлегкий колінчастий вал, титанові клапани і випускний колектор, виготовлений з нікельного сплаву Inconel. Під знімним дахом стандартний інтер’єр 488 моделі, в якому застосовано максимум алюмінію і вуглецевого волокна. Аж до заміни ними салонних килимків. Спеціально для Pista Spider розроблені нові 20-дюймові колісні диски з 10 спицями. Але за доплату можна отримати і колеса з вуглецю, які знизять вагу відразу на 20 відсотків.