Fiat випустить дешевий електрокар Concept Centoventi

10

Centoventi – це «сто двадцять» по-італійськи. Рівно стільки років виповнилося бренду FIAT. На ювілеї компанія згадала славетні часи, коли випускала дешеві «народні» автомобільчики і бачила в цьому соціальну місію.

З настанням епохи електромобілів фірма хоче знову цим зайнятися і придумала модульну концепцію машини-конструктора. За ідеєю, з конвеєра заводу сходить «чисте полотно» на зразок новорічної ялинки без іграшок. У голої заготовки немає навіть даху, не кажучи вже про колір кузова, але є батарея з запасом ходу в 100 км. Все подальше оснащення залежить від покупця, його цілей, завдань і рівня доходів. Так, пробіг за доплату виросте до 500 км.

Дверні панелі «натхненні» дверцятами від холодильника: мінімальний дизайн з великою кількістю відсіків для зберігання. Багажну двері можна перетворити в екран і писати на ньому повідомлення або в білборд для здачі в оренду рекламодавцям. Але дисплей активний, тільки коли електрокар нерухомий. Програма 4U дозволить клієнтам вибирати з чотирьох варіантів: даху (жорсткий або м’який верх, сонячна батарея), бамперів, колісних дисків і плівок для обклеювання кузова.

Також свій каталог аксесуарів розгорне ательє Mopar, в якому буде 120 (ну звичайно) позицій. Шість з них встановлюються тільки в дилерських центрах, інші можна самостійно прикрутити будинку і навіть надрукувати на 3D-принтері (наприклад, підсклянник). Причому бізнес-модель заохочує перепродаж аксесуарів в Інтернеті, мовляв, так «виховається реальне спільнота шанувальників бренду». Майже будь-який елемент інтер’єру можна прибрати або замінити, скажімо, замість 20-дюймового екрану приборки легко ставиться смартфон, а крісло переднього пасажира поступається місцем колисці. Міріади отворів в передній панелі потрібні для кріплення аксесуарів. Задній диван складається з висувною лави і спинки, яка повертається перпендикулярно подушці заради багажника.