Фірма Hyundai створила багаторазові подушки безпеки

Нова система (multi-collision airbag system), як запевняє Hyundai Motor Group, не має аналогів в світі. Суть розробки краще пояснити на конкретному прикладі.

Уявімо, що автомобіль, оснащений шістьма подушками безпеки, врізається в ліхтарний стовп. Спрацьовують фронтальні ейрбеги, а інші – ні, оскільки умовний мозок системи вважає це зайвим. Але наша машина після удару об стовп відскакує і влітає в дерево. Відбувається «вторинний вплив». На допомогу подушок тут начебто сподіватися нерозумно: все, що могло розкритися, – розкрилося при першому ударі.

У Hyundai інакше – не спрацював, ейрбеги розгортаються, причому не абияк. Судячи з усього, для журналістів була проведена демонстрація системи, що включає зіткнення автомобілів, але відеороликів, які б стали в нагоді для розуміння, знайти не вдалося. Будемо вважати це недоробкою піарників. Розробники кажуть, що під час «вторинного» удару система подушок безпеки реагує швидше, ніж при першому, оскільки для активації вже не потрібно настільки інтенсивний вплив на датчики.

У Hyundai враховують, що після початкового зіткнення водій з пасажирами найбільш уразливі і змушені займати «незвичайні позиції». Тому техніка визначає положення людей в салоні перед тим, як почати «другий раунд» захисту. Таким чином, подушки, які запізнилися, не завдадуть шкоди потерпілим. Hyundai Motor Group обіцяє впровадити систему на нових автомобілях Hyundai і KIA, не називаючи термінів.