Ford і Mahindra створюють спільне підприємство в Індії

Зовсім скоро Ford і Mahindra підпишуть угоду про створення в Індії нового спільного підприємства. Контрольний пакет СП в 51% відійде Махіндра, у Форда залишиться 49%.

Запуск фірми покладе край незалежним операціями «блакитного овалу» в країні і може сприйматися як «частковий догляд» з тамтешнього ринку. Про це повідомляє Reuters з посиланням на два анонімні джерела.

Очікується, що операція буде закрита протягом 90 днів, ціна питання не ясна. Від офіційних коментарів Ford і Mahindra відмовляються. Поточний модельний ряд Форда для індійців – це хетч Figo, седан Aspire, паркетник EcoSport, поні-кар Mustang і кросовер Endeavour.

У 2018 році індійський підрозділ вперше за вісім років отримав прибуток, продавши 265 714 автомобілів. Досягнуто мільйонний рубіж. Ford прийшов в Індію в числі перших автовиробників в 1995 році і з тих пір інвестував в країну більше двох мільярдів доларів.

Однак фордівська частка ринку (одного з найбільш швидкозростаючих у світі) становить лише три відсотки. Бренд виробляє і продає автомобілі через дочірню компанію. У 2017 році «овал» створив стратегічний альянс з Махіндра для просування «нової мобільності». У 2018-му сторони уклали додаткові угоди. Про розподіл бізнесу не йшлося.

Само собою, Ford не єдиний, хто обпікся в Індії. General Motors і FCA вимушено згортають там свою діяльність. Але інші концерни рухаються в протилежному напрямку, тобто активно обживаються. Серед них Citroen, KIA, Hyundai, Skoda, Volvo та інші. Вони очікують, що до 2025 року індійський ринок виросте до шести мільйонів автомобілів і стане третім за величиною після Китаю і США.