Ford представив “заряджену” версію кросовер Puma ST

Puma ST, найменший кросовер Ford, дебютує з двигуном від «зарядженого» хетчбека Fiesta ST. За попередніми даними, спортивний автомобіль буде коштувати мінімум 40725 євро.

До Ford Fiesta і Focus зі знаменитою буквеною комбінацією ST приєднується абсолютно нова модель: Puma ST. Ford Puma – перший кросовер марки в Європі зі спортивною версією ST, але не перший на міжнародному рівні: в США Ford постачає Explorer ST. Технічно Puma і Fiesta тісно пов’язані, тому не дивно, що Puma ST отримує ту ж силову установку, що і вже відома Fiesta ST.

Ford Puma ST оснащений 1,5-літровим трициліндровим двигуном Ecoboost потужністю 200 к.с. і 320 Нм. У поєднанні з безальтернативною 6-ступеневою механічною коробкою передач Puma ST розганяється до 100 км/год за 6,7 секунди і до максимальної швидкості 220 км/год. По суті, прямих конкурентів у Puma ST немає. Honda хоч і пропонує спортивну версію HR-V з 1,6-літровим турбомотором на 180 к.с., але він далеко не такий хардкорний, як остання «іграшка» Ford.

За ваги 1358 кг Ford Puma ST набагато більший за свого бензинового брата. Кросовер отримав модифіковану торсіонну балку, нові опори двигуна, потужний стабілізатор поперечної стійкості, збільшені на 17% гальма і спортивну підвіску. За словами Ford, рульове управління реагує на 25% швидше, ніж у звичайній Puma. Стандартні 19-дюймові колісні диски взуті в шини Michelin Pilot Sport 4S. За додаткову плату Puma ST доступний з механічним диференціалом підвищеного тертя.

Puma ST має різні режими руху, включаючи звичайні Normal, Eco і Sport. Новим є режим Track, в якому контроль тяги відключений, і всі допоміжні засоби повністю спрямовані на швидке проходження кола. Ще одна новинка: управління запуском, режим, який обирається за допомогою рульового колеса, в якому вся система повністю налаштована на досягнення мінімально можливого часу розгону.

Динамічну зовнішність Puma ST вигідно підкреслюють бампер з великими отворами і чорними вставками, спліттер в передньому бампері, що забезпечує на 80% більше притискної сили, а також великий задній спойлер і здвоєні патрубки вихлопних труб. Завершують спортивний спосіб значки ST, чорні корпуси бічних дзеркал, чорний дах і різні дрібні елементи чорного кольору.

У салоні Ford встановив спеціальні спортивні сидіння Recaro, зразки Miko Dinamica з оббивкою і вишитими логотипами ST, шкіряне рульове колесо D-подібної форми, а також важіль коробки передач в стилі ST. Сидіння, ремені безпеки, важіль ручного гальма і килимки відрізняються сірою прострочкою.