Ford відмовився від дизельної версії Fiesta

Американський автовиробник завершує виробництво Ford Fiesta з дизельним двигуном 1.5 TDCi через занадто маленький обсяг продажів.

Ford Fiesta, вона з найпопулярніших в цьому році моделей Ford в Європі після Focus, доступна з різними силовими агрегатами. Модель початкового рівня Trend пропонується з 1,1-літровим двигуном потужністю 75 к.с. Вище в лінійці представлені бензинові версії 1.0 Ecoboost потужністю 95 і 125 к.с., а також 125-сильний 1.0 Ecoboost у вигляді м’якого гібрида. На вершині рейтингу знаходиться 200-сильна Fiesta ST, а також дизельний варіант 1.5 TDCi потужністю 85 к.с. і 215 Нм. Але тепер Ford видаляє дизельну версію з європейського асортименту.

Ford of Europe заявляє, що відмовиться від дизеля через невелику частку продажі Fiesta. Менше ніж 2% проданих в Європі Fiesta мали під капотом чотирициліндровий дизельний двигун 1.5. Його виробництво зупинено у вересні. Як повідомили в Ford, дизелі також стають менш популярними в нижньому сегменті.