Фотошпигуни виклали в Мережу фото нового Cadillac Escalade

521

Перші відомості про гіганті Cadillac Escalade нового покоління просочилися в пресу ще влітку, коли на тести вийшов споріднений Chevrolet Suburban 2020 модельного року. Тепер же на випробуваннях була відзнята знатна колона: новий Escalade в трьох примірниках (причому і в короткій, і в довгій, ESV, версіях), знову Suburban 2020 року, новий GMC Yukon XL, а для бенчмаркінгу компанію їм склали Escalade минулого покоління і новенький Lincoln Navigator (основний суперник). Не вистачало тільки моделі Chevrolet Tahoe наступного покоління, але окремо вже бачили і її.

Ось вся чесна компанія. Тестові машини закамуфльовані настільки грунтовно, що неясно, навіщо на стоянці ще й додавати зверху тенти. Важлива зміна в Escalade – незалежна задня підвіска. У минулій генерації ззаду був нерозрізний міст, і на новому Silverado – теж. Зовні Escalade буде являти собою суміш знайомих незграбних ліній і нових елементів дизайну (вся оптика, грати радіатора), які перегукуються за стилем з концептами Escala, молодшим братом Cadillac XT4, і навіть з ще не представленим XT6.

Шини на тестових Ескалейд підібралися належні великій моделі: 275/50 R22 марки Bridgestone. Ще один цікавий штрих – якісь нові датчики на дзеркалах, можливо, пов’язані з автопілотом SuperCruise.

За багато років ми звикли впізнавати Кадилаки по вертикально витягнутим фарам і ліхтарям. Тепер попереду вертикальними залишаться хіба що довгі секції ходових вогнів (вони ж будуть мигати оранжевим при повороті), а основний блок фари буде горизонтальним і розміститься у верхній частині передньої панелі.

Перехід на нову платформу з одночасним збільшенням частки високоміцних сталей допоможе Ескалейд скинути центнер-два. Також інсайдери кажуть, що Кедді запропонує своїм покупцям більший вибір двигунів, ніж зараз. Атмосферний V8 6.2 не пропаде, але це явно вже повинен виявитися новітній двигун L87 з системою Dynamic Fuel Management, що володіє сімнадцятьма варіантами підключення циліндрів, до того ж поєднаний з десятиступінчатим «автоматом».

У минулому Ескалейда вихлоп виведений скромно кудись під кут бампера. Новий хизується парою горизонтально витягнутих патрубків. Ліхтарі тут сильно закамуфльовані, але, ймовірно, вони будуть поєднувати вертикальні секції з горизонтальними «відгалуженнями».

Решітка радіатора отримає хитромудру комірчасту структуру. Решта – поки припущення. Крім згаданого агрегату 6.2 тут варто чекати чогось нового для Ескалейд начебто бітурбовісімки 4.2, мотора V6 3.0 Twin Turbo і гібридної системи з зарядкою від мережі. Помірні гібридні схеми також вірогідні. Більше деталей спливе після прем’єри. Але вона відбудеться тільки в 2019-му (і зовсім не обов’язково в січні).