Geely Atlas отримав pro-версію

16

Китайський кросовер Geely Boyue, відомий у нас як Atlas, в 2018-м знайшов 255 695 власників – на 30 468 менше, ніж у 2017-му. Модель продається третій рік, ефект новизни пропав. Однак перелицьована машина, яку вважали результатом рестайлінгу, виявилася небаченою раніше топ-версією Boyue Pro.

Замість атмосферника 2.0 (141 к.с., 178 Н • м) вона буде оснащуватися турботрійкою 1.5 (177 к.с., 255 Н • м) в тандемі з з семиступінчастим “роботом” при двох счепленнях. Другий варіант – наддувна «четвірка» 1.8 (184 к.с., 285 Н • м) з шестиступінчастим “автоматом”. Корма змінилася повністю.

Багажні двері стали ширшими і вищими. Ліхтарі укоротилися, змінили графік і пропустили крізь себе планку з написом Geely замість лого бренду Emgrand. Бампер втратив захисну пластину. З даху визирає розвинений спойлер.

Середина оформлений інакше. Мультируль і селектор коробки – нові. На тунелі з’явилася шайба режимів руху. Додалися приборка з двома віртуальними колодязями і медіацентр GKUI наступного покоління з великим екраном. Під ним витягнулася клавіатура, перенесена з тунелю. Навколо – шкіра Nappa. «Професійний» Boyue отримав круту медіасистему GKUI, яку Geely розробила разом з фірмою Ecarx.