Гібрид Range Rover Sport HST отримав новий двигун

22

Сімейство моторів Ingenium розвивається поетапно: першими, в 2014 році, з’явилися турбодизелі, за ними в 2016-м послідували бензинові турбочетвірки, а тепер прийшла черга рядних «шісток», які замінять собою V-подібні.

Сьогодні представлений трилітровий двигун з віддачею 400 к.с., 550 Н • м (у мотора V6 було 380 к.с., 450 Н • м). Причому шестициліндровий Ingenium з’явився в складі 48-вольтової установки типу помірний гібрид MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle). Продемонструвати систему в дії покликаний «підігрітий» Range Rover Sport HST.

Нова «шістка» більш чуйна і краще збалансована, ніж попередній V6. Турбокомпресору типу twin-scroll допомагає електричний наддув, який Land Rover застосував вперше і тим самим «практично виключив турболаг».

Система start / stop – «абсолютно нова». Повнопривідний HST з восьмиступінчастою «автоматом» розмінює сотню за 6,2 с і досягає 225 км / ч, витрачаючи 9,3 л / 100 км. Для порівняння: гібридній версії P400e з турбочетвіркою 2.0 (404 к.с., 640 Н • м) потрібно 6,7 с, її максималка – 220 км / год, але витрата – лише 2,8 л / 100 км.

Такий інтер’єр можна замовити в будь-який інший Range Rover Sport, адже значків HST тут немає. В описі зазначено передні крісла Dynamic з 16-позиційною регулюванням і оновлена ​​колірна гамма для оформлення салону з деталями із замші. Випускає Індженіуми центр в Вулверхемптоні. Незабаром шість циліндрів отримає Velar, інші Ленд Ровер і Ягуари. Ну а покупці Рейнджа HST можуть вибирати з двох варіантів легкосплавних дисків і п’яти кольорів кузова (чорний, білий, сріблястий, червоний, сірий). Гальмівні супорти «в базі» червоні, але опціонально доступні сірі.