Honda розсекретила свої плани на наступні роки

3

Гендиректор Хонди Такахіро Хатіго зробив ряд програмних заяв про майбутнє бренду. Як з’ясувалося, перед компанією стоять дві першочергові завдання: зміцнення структури бізнесу і підвищення швидкості його трансформації для наступних поколінь споживачів.

Спрощено кажучи, компанія хоче відсікти все зайве і зосередитися на ключових продуктах – в Японії і шести регіонах за її межами. До 2025 року Honda приблизно на 60% скоротить загальне число варіантів своїх автомобілів, тобто під ніж підуть численні комплектації і опції.

Крім того, лінійка зменшиться за рахунок виключення непопулярних машин і об’єднання «аналогічних регіональних моделей». Найсильнішою глобальною п’ятіркою зараз вважаються Civic, Accord, CR-V, Jazz / Fit і HR-V / Vezel – на них припадає 60% світових продажів.

Разом з тим в Японії затребувані кей-кари серії N, Північна Америка любить Pilot, а Китай небайдужий до седану Crider. Решта Хонди опинилися під загрозою зникнення.

З квітня усіма регіональними операціями керує єдиний штаб, що має підвищити ефективність і швидкість прийняття рішень. Чисто електричний хетчбек Honda e в цьому році вийде на ринки Європи і Японії. Наступні моделі на батареях компанія має намір будувати тільки в кооперації з будь-ким. Так, в Північній Америці партнером Хонди виступить General Motors, а в Китаї – місцеві фірми Dongfeng і GAC.

За словами Такахіро Хатіго, зараз повним ходом йде розробка нової архітектури, яка поки так і називається – Honda Architecture. Схоже, вона породить модульні платформи для всіх масових моделей.

Первісток буде глобальним і вийде на ринки в 2020 році. Ймовірно, мається на увазі «четвертий» Jazz / Fit з гібридною системою i-MMD. До 2022-го установка i-MMD подешевшає на 25% і пошириться максимально широко. Електрифікація двох третин лінійки в 2030-му для Хонди означає в першу чергу гібриди, тоді як електрокарам відведена роль в спільних проектах з GM і китайцями. Таким чином, майбутнє Хонди – гібридне, на нових платформах. Парочки клонів типу HR-V / Vezel і Jazz / Fit будуть уніфіковані під єдиними іменами і розподілені по регіонах виходячи з їх потреб та екологічних норм. Невдах на кшталт BR-V чекає відставка. Прайси після зачистки від зайвих версій повинні стати простішими і зрозумілішими. Про безпілотники Хатіго-сан чомусь не сказав ні слова.