Hyundai і KIA підписали угоду з Vodafone

Компанії Hyundai і KIA оголосили про початок пан’європейського співробітництва з телекомунікаційним гігантом Vodafone, заснованим в Великобританії.

Технології Водафон ляжуть в основу нової інформаційно-розважальної системи, яка в 2019 році дебютує на декількох нових моделях обох корейських марок по всій Європі. Заявлено, що центр буде працювати «паралельно» з інтерфейсами Android Auto і Apple CarPlay. Як не дивно, угода, майже ідентична нинішній, Hyundai Motor Group і Vodafone Global Enterprise підписали в лютому 2011 року.

Однак «нові автомобільні IT-рішення», обіцяні тодішнім партнерством, Європа так і не отримала. Завдяки новим сервісам автомобілі перетворяться в коннект-кари з безшовною інтеграцією смартфонів, які отримують в реальному часі інформацію про пробки і вільні паркувальні місця, дані діагностики і так далі. Важливими стануть голосове управління з розпізнаванням мови на восьми мовах і платформа для «Інтернету речей». Швидше за все, першими користувачами медіацентрів Водафон виявляться Великобританія, Німеччина, Франція та Іспанія. Зауважимо, зараз багато виробників визначаються з мультимедійними системами. Наприклад, Volvo і альянс Renault-Nissan-Mitsubishi вирішили перейти на Android.