Hyundai Ioniq отримав ще більше технологій

У січні Hyundai представила перші зображення оновленої Ioniq, а тепер повідомила більш детальну інформацію про модернізоване сімейство електрифікованих автомобілів.

Головним серед оновлень є більша батарея для повністю електричної версії – замість старої батареї на 28 кВт Ioniq Electric 2020 отримала більш потужну батарею на 38,3 кВт, яка забезпечує дальність пробігу на одній зарядці в 294 кілометри. Став могутнішим і зарядний пристрій – замість 6,6 кВт тепер встановлена ​​система на 7,2 кВт, яка в режимі швидкої зарядки від спеціальної станції на 100 кВт може зарядити батарею на 80% за 54 хвилини. При цьому електромотор, як і раніше, розвиває 134 к.с. і 295 Нм крутного моменту.

Що стосується Ioniq Hybrid і Ioniq Plug-in, м’яка гібридна і гібридна версія з підзарядкою, як і раніше, використовують 1,6-літровий 4-циліндровий бензиновий мотор на 104 к.с. і 147 Нм. У «м’якій» версії він підживлюється електромотором на 43 конячки і 170 Нм, працюючи від 8,9 кВт батареї. Версія з підзарядкою використовує більш потужний електромотор на 60 к.с. і 170 Нм, а також батарею на 15,6 кВт, що забезпечує дальність пробігу на чистій електротязі в 50 кілометрів.

Крім того, нове сімейство Ioniq володіє більш широкими технологічними можливостями, включаючи дистанційний запуск і зупинку двигуна, дистанційне керування кондиціонером через смартфон, пакет систем безпеки, дистанційну перевірку зарядки батарей і нову інформаційно-розважальну систему з 10,25-дюймовим сенсорним екраном і системою навігації .

Нарешті, всі моделі мають нові бампери, перероблені денні ходові вогні, світлодіодні фари і ліхтарі, перероблену решітку радіатора у вигляді сітки в гібридних версіях, в той час як Ioniq Electric має відмінний малюнок на закритій решітці.