Hyundai Motor хоче випустити водневий паркетник

Група Hyundai Motor (HMG) представила стратегічний план FCEV Vision 2030 з розвитку технології паливних елементів. До 2030-го HMG намір виробляти 700 000 силових установок на водневих паливних елементах (ТЕ) щорічно, в тому числі 500 000 – для автомобілів, включаючи легкові і легкі комерційні (марок Hyundai і KIA).

Півмільйона – це дуже амбітний показник. Корейці націлюються на чверть ринку автомобілів на ТЕ. За їхньою оцінкою, в тому ж 2030-му світовий попит на машини з паливними елементами складе два мільйони. Крім автомобілів (на фото знову Nexo) Hyundai розраховує продавати ТЕ для оснащення дронів, судів і потягів, навантажувачів, стаціонарних систем накопичення енергії. Все, як у прогнозах Водневого ради (поширення даної технології на різні сфери життя, десятикратне зростання попиту на водень до 2050-го).

На науково-дослідну і дослідно-конструкторську діяльність в області ТЕ, а також розширення їх виробництва HMG намір направити 7,6 трлн вон ($ 6,77 млрд). Це створить близько 51 000 робочих місць – мова про нові заводи ТЕ. Закладка першого каменю одного з них відбулася 11 грудня в Чхунджу. Керувати підприємством буде афільована компанія Hyundai Mobis, його запустять до 2022-го, що дозволить Hyundai підняти випуск ТЕ з нинішніх 3000 блоків в рік до 40 000. І це тільки перший етап програми. Що стосується ТЕ для неавтомобільної сфери, то до 2030 року 200 000 силових установок Hyundai складуть помітну частку з тих щорічних 3,5-4,5 млн судів, навантажувачів та іншої техніки на ТЕ, які прогнозує агентство McKinsey & Company (разом з водневими автомобілями це 5,5-6,5 млн одиниць на рік).