Як не потрапити на обман в автосервісі

Будь-який транспортний засіб рано чи пізно доводиться ремонтувати або проводити плановий техогляд і, як правило, цю послугу надають у автосервісі. Однак досвідчені автомобілісти знають, що не всі СТО безгрішні і багато автосервісів намагаються вичавити з клієнтів якомога більше коштів. Тому варто прислухатися до порад бувалих автовласників, щоб не платити зайві гроші в майстерні.

Так новачкам не варто вибирати сервіси, які мають у своєму розпорядженні власні магазини автозапчастин. Так як є ризик, що ваш автомобіль визнають дуже «хворим» і замість ремонту або регулювання деяких вузлів і деталей вам запропонують купити нові. Також небезпечні в цьому плані СТО біля автобазарів, так як замість нової запчастини є ризик придбати «відретушовану» деталь б / у.

Досвідчені автомобілісти радять погоджувати обсяг і вартість ремонту до початку робіт. Так як за винятком форс-мажорних випадків, хороший майстер завжди знає, що потрібно відремонтувати і о котрій годині він оцінює свою роботу. Також не зайвим буде разом з приймальником на СТО провести спільний огляд наявних косметичних дефектів, щоб потім уникнути проблем при появі нових відколів або подряпин. Якщо є можливість, то не варто залишати авто в майстерні без нагляду: в сумлінних майстернях ніколи не будуть перешкоджати присутності власника в ремонтній зоні.

Якщо в автомобілі проводилася заміна будь-якої деталі, майстер повинен повернути вам несправну запчастину в коробці від нової.