Як виглядають спортивні версії Fiat 500 після фейсліфтингу

Спортивні версії популярних Fiat 500 отримали косметичні оновлення. Модний об’єм, нові кольори кузову і майже спортивний звук вихлопу. Починаються обновки, як завжди, з переднього бампера. У ньому з’явився великий повітрозабірник, які не тільки додав малюкові агресивності, а й поліпшив охолодження двигуна відразу на 18 відсотків. Трохи підправили і задній бампер, з під якого визирає більш скульптурний дифузор.

Всі п’ять європейських комплектацій отримали власні деталі, які допоможуть візуально відрізняти одну лінійку від іншої. Так, грати в передньому бампері можуть бути матово-чорними у базовій версії Abarth 595, пофарбованими в колір кузова у комплектації 595 Turismo, і в сірий – у 595 Competizione. Варіанти Competizione і Pista отримали новий «адреналіново-зелений» колір і чорний дах за доплату. А кузов версії Abarth 595 Turismo може бути пофарбований в асфальтно-сірий металік.

Комплектація 695 Rivale розроблялася спільно з італійським експертом в будівництві яхт Riva. Таку машину отримати з кузовом кабріолет і з двокольоровим забарвленням кузова. Колір інтер’єру теж змінюється в залежності від обраної комплектації. В цілому всі схеми забарвлення салону відповідають колірній гамі решіток переднього бамперу. Як і раніше, Abarth 595 пропонується зі спортивною випускною системою. У варіантах Competizione і Pista це базова комплектація. Управляється система спеціальною кнопкою «Спорт» на приладовій панелі.

Abarth каже, що включення системи дає «ще гучніший» звук вихлопу. Але для тих, хто не хоче заважати іншим передбачений і режим «водія-джентльмена». У моторному відсіку нічого не змінилося. Тут як і раніше 1,4-літровий наддувний мотор. Він доступний в чотирьох рівнях форсування: 138 к.с. для стандартного 595, 158 сил для Pista, 163 – для Turismo і 178 к.с. для Competizione і Rivale. Найшвидша модель розганяється до сотні за 6,7 секунди. Це на 0,6 секунди швидше, ніж Turismo.