KFC представила безпілотні «ресторани на колесах»: вони вже розвозять їжу в Китаї

Багато експертів, які вивчають ринок безпілотних автомобілів, вважають, що через пандемію коронавірусу і зміни стандартних сценаріїв придбання товарів, автономні авто будуть користуватися нечуваною популярністю. У період, коли стоїть завдання максимально уповільнити поширення вельми небезпечного вірусу, доставка продуктів, електроніки або інших речей в звичному форматі не зовсім безпечна. Саме з цієї причини розумні машини, що здатні виключити людський контакт, мають попит — доставляти щось до покупця куди простіше. Саме з цієї причини компанія KFC, відомий майстер зі смаженої курки, вирішила запустити безпілотні автомобілі, що доставляють їжу, на території Китаю.

Вперше дані авто були помічені тиждень тому, тепер же інформація в соціальних мережах про «ресторани на колесах» з’являється все частіше. Головна особливість даних безпілотників в тому, що користувач може купити їжу без будь-якого контакту з іншою людиною. Мабуть, новий спосіб доставляти їжу до покупця вдалося реалізувати в ході співробітництва між китайською компанією Neolix і американським гігантом Yum! Brands, що володіє KFC.

Вперше компанія Neolix розповіла про запуск робо-кур’єрів ще в минулому році, а минулого місяця видання Forbes повідомило, що китайський виробник автономних автомобілів уклав партнерську угоду з Yum! Brands для роботи над створенням автономного транспортного засобу для доставлення їжі. В ході співпраці китайський виробник повинен був створити автомобілі, які змогли б розводити продукцію KFC і Pizza Hut, але, мабуть, ресторан, що спеціалізується на смажені курки, отримав свої новинки раніше. Швидше за все, незабаром на вулицях Китаю з’являться і транспортні засоби з їжею з Pizza Hut.

Судячи із зображень на корпусі автомобілів, виробник використовує для роботи автономного транспортного засобу мережу 5G. Це дуже розумно, враховуючи, що в умовному салоні автомобіля розташовані капсули з їжею — клієнт робить вибір, після чого оплачує товар за допомогою QR-коду, а потім відкриваються дверцята, через які можна взяти оплачене блюдо. Природно, всі варіанти страв завантажуються в автомобіль віддалено, так що ніхто всередині «ресторану» їжу не готує. І, ймовірно, є технологія підігріву або підтримки температури, щоб страви доставлялися не холодними.