Хетчбек Mercedes A-класса модифікували в ательє Brabus

236

Модифікація A 250 вважається у A-класу топовою. Вище йдуть тільки Mercedes-AMG A 35 і поки не представлений хот-хетч A 45.

Майстри з Боттропа взялися за «двохсот п’ятдесятий» і за допомогою комплекту Brabus PowerXtra B 25 S підвищили віддачу дволітрової турбочетвірки з 224 к.с., 350 Н • м до 270 к.с., 430 Н • м. Надбавка в 46 сил і 80 ньютон-метрів скоротила час розгону до сотні з 6,2 до 5,9 с.

Електронний обмежувач спрацьовує на швидкості 250 км / год. Завдання перегнати версію A 35, очевидно, не ставилася: у неї 306 к.с., 400 Н • м і 0-100 км / год за 4,7. Дует випускних патрубків перетворився на квартет зі сталі і вуглеволокна. (За бажанням замовника вихлоп зроблять непомітним, як на звичайній «ашці».) Додалися спойлер на даху і дифузор.

Для оформлення салону Brabus нічого нового не придумав: натуральна шкіра різних сортів, алькантара, підніжки з нержавійки, алюмінієві накладки на педалі, велюрові килимки. Ательє готове доопрацювати клієнтський A-клас A 250 хоч з переднім, хоч з повним приводом 4Matic, керуючись принципом «Ексклюзивний, індивідуальний, спортивний». Скільки це буде коштувати, неясно. Варіанти для турбодизельних хетчбеків знаходяться на стадії розробки. Цікаво, що Brabus вчепився в «ашку» відразу після G-вагена.