Хетчбек Nissan Leaf e+ отримав збільшений запас ходу

5

Про майбутню появу в сімействі електрокара Nissan Leaf варіації зі збільшеною дальністю ходу стало відомо ще в кінці минулого року. Очікування більш ніж виправдалися: у представленому нині варіанті Nissan Leaf 3.ZERO e + Limited Edition ємність тягової батареї збільшена з вихідних 40 кВт • год до 62. На додаток до нового акумулятора модифікації e + покладено і більш потужний електромотор. Його віддача збільшена з базових 150 к.с. до 217, а крутний момент – з 320 Н • м до 340.

З 80 км / год до 120 такий хетч прискорюється на 13% швидше (точний параметр фірма не привела), а максималка виросла на 10% (було 144 км / год – значить, тепер 158). Пробіг на одній зарядці (прогноз виробника по циклу WLTP) виріс з 270 км до 385. У циклі WLTC Japan у «сороковий» версії ліфа числяться 322 км, а у «62-й» – 458.

Нарешті, дуже райдужні цифри дає досить м’який стандарт JC08: 400 км з батареєю на 40 кВт • год і 570 км в новій версії e +. Американський цикл EPA, навпаки, найбільш витратний. У ньому у ліфа і ліфа e + виходить 241 і 364 км відповідно (так, «японець» майже наздогнав Болта від Шеви, з його 383 км, правда, той відчутно менше ліфа за розмірами).

Стандартний акумулятор ліфа другого покоління складається з 192 літієвих осередків, а збільшений (на фото) – з 288. Ємність зросла на 55%, однак зовнішні розміри блоку помінялися мало (під нього довелося підняти кузов на п’ять міліметрів). Питома щільність енергії тут на 25% вище, ніж в базовій батареї. Зліва видно електромотор з редуктором і силовий електронікою. Порт постійного струму в Ліфі з «плюсом» здатний прийняти від «швидкої» зарядної колонки до 100 кВт потужності (стандартний Leaf – до 50), тому час «заправки» більшого акумулятора при такому способі не більше, ніж молодшого (близько 40 хвилин на 80%).

Гарантія на старшу батарею та ж, що і на початкову: вісім років або 160 000 км. В оснащення комплектації 3.ZERO входять автопілот ProPILOT, оновлений мультимедійний комплекс з восьмидюймовим дисплеєм, навігацією «від порога до порога» і поліпшеним додатком NissanConnect EV.

Індекс 3.ZERO, що фігурує у ліфа в Європі, просто говорить про багатому оснащенні машини (одна з добре укомплектованих версій раніше називалася 2.ZERO), а приставка Limited Edition означає, що спочатку «далекобійний» Leaf буде продаватися в Старому Світі в вигляді багатої лімітованої серії. Її тираж, до слова, складе 5000. Замовлення дилери вже почали приймати, як і на «просто» 3.ZERO. Поза всякими сумнівами, «розширена» версія e + додасть популярності моделі, яка за два покоління (c кінця 2010 року) вже переступила сумарний поріг продажів в 380 000 штук. Що стосується цін, то вже оприлюднений прайс на версію «плюса» для Японії. Там Nissan Leaf e + продаватиметься в комплектації X, а вона вже з самого початку не найбідніша. Leaf e + X коштує 4 162 320 ієн, тоді як Leaf X з молодшою ​​батареєю – 3 661 200.