Команда Porsche повертається в ралі?

23

Автомобілі Porsche стійко асоціюються з автоспортом. Зараз заводська команда наводить на суперників страх в кільцевих гонках – добовому марафоні в Ле-Мані та інших турнірах. А з наступного року компанія візьме участь в чемпіонаті Formula E, куди також кинулися інші автовиробники. Але в цьому немає нічого дивного – все в дусі часу. А як на рахунок повернення Porsche в ралі?

Радіти поки рано, але перший крок в цьому напрямку німці вже зробили. Команда Porsche Motorsport поїде на ралі Німеччини ADAC, за результатами якого буде прийнято рішення про повноцінну участь в чемпіонаті. Якщо гальмівну систему донора не змінювали, то прототип отримав АБС з 12 настройками і вентильовані ротори діаметром 380 мм «по колу». На передній осі встановлені шестипоршневі моноблочні супорти, а на задній – чотирьохпоршневі.

Прототип для домашнього ралі побудований на базі гоночного автомобіля Porsche Cayman GT4 Clubsport. Від донора концепт відрізняється додатковим блоком світлодіодних фар на капоті, кованими дисками, повітрозабірником на даху і металевими листами, що захищають днище і агрегати. Більше ніяких технічних подробиць.

Стандартна же модель комплектується опозитним мотором 3.8 (385 сил, 420 Нм) і шестиступінчастим преселективом PDK, а передня підвіска повністю запозичена у боліда Porsche 911 GT3 Cup. При цьому одномісний GT4 Clubsport, оснащений чавунними гальмами і каркасом безпеки, важить всього 1300 кг.