Компанія Bosch розповіла про свої вигнуті екрани

Компанія Bosch розповіла подробиці про пристрій інтерфейсу Innovision Cockpit, впровадженого на моделі Volkswagen Touareg. Основна родзинка системи – вигнутий екран приборки, перший у своєму роді, як запевняють німці.

Зауважимо, що салон Innovision Cockpit спочатку з’явився на концепті T-Prime в 2016-м, звідки перекочував і на серійний кросовер Touareg. Плюси нової технології: хороші контрастність, яскравість і чіткість зображення навіть по краях. При виведенні зображення на плоский екран у вас змінюється кут зору в залежності від того, на яку частину ви дивитеся – центральну чи бічну. При наявності вигнутого дисплея ця різниця стає незначною, а скромна і мало помітна оку кривизна поверхні навіть йде на користь.

Важливим нововведенням пристрою, вперше на масових автомобільних дисплеях, стало так зване оптичне склеювання екрану і захисного скла. Технологія передбачає введення тонкого шару рідини між ними. Це вчетверо скорочує відображення зовнішнього світу від дисплея. В результаті екран пригнічує відблиски і зберігає необхідний контраст картинки як в темряві, так і при прямому сонячному світлі. Німці були спантеличені ще й тим, як забезпечити стійкість такого екрану до вібрацій і коливань температури. Взагалі-то вигнутий дисплей на приборці застосовувався ще в 2015 році на концептах Porsche Mission E і Rinspeed Σtos, а аналогічні екрани мультимедійної системи, клімат-контролю та інші допоміжні – в Peugeot e-Legend і Harman Digital Cockpit. Але компанія Bosch першою поставила таку технологію на потік, маючи на увазі автомобільну галузь (широкоформатні телевізори з криволінійною поверхнею давно не новина). Вона вважає, що подібні дисплеї незабаром перетворять салони багатьох серійних машин.