Концепт Citroen Ami One можна буде взяти на прокат

У Женеві п’ятого березня буде представлений Citroen Ami One Concept – міський двомісний електрокар, який можна орендувати на термін від п’яти хвилин до п’яти років.

Щоб керувати ним в Європі, водійські права не потрібні. Необхідно лише дожити до 16 років (у Франції до 14), оскільки Ami One відноситься до легких квадроциклів. Він не просто відповідає вимогам до даної категорії, а спочатку заточений під них. Споряджена маса без урахування батареї не повинна перевищувати 425 кг? Тут рівно 425. Швидкість обмежена на позначці 45 км / год? Все точно так. Стало бути, і ліміт по потужності в чотири кіловата (5,4 к.с.) теж строго дотримується. Запас ходу – 100 км.

Повна зарядка на станції займає дві години, а вдома від розетки вийде довше. Електрокар симетричний: бампери і крила спереду / ззаду ідентичні, тобто взаємозамінні. Двері теж однакові, але водійська відкривається проти ходу, а пасажирська – традиційно. Замість жорсткого даху – зсувний тент. Їздить машинка на спеціально спроектованих 18-дюймових колесах. Всі деталі прості і міцні, якість – «незрівнянна».

Щоб зафрахтувати Ami One і жити з ним, потрібно додаток з голосовим управлінням на смартфоні. Замки електрокара розблокуються при зчитуванні QR-коду з двері. Рульова колонка з обладнанням на ній називається Drive-Pod. Призначення простору з логотипом всередині штурвала не пояснено (здається, просто заглушка), хоча дві тамтешні кнопки зрозумілі: виклик меню і голосового помічника. Поворотна шайба праворуч від керма запускає мотор і змінює режими (драйв, реверс, нейтраль), над шайбою боком встановлена ​​аварійка. Зліва від бублика – коливається клавіша поворотників. Чорна коробка з п’ятидюймовий екраном над колонкою «поглинає» смартфон, інтегруючи його в медіацентр і заряджаючи без проводів.

На кришці коробки сидить скельце проекційного дисплея. Водійське крісло зрушується вперед-назад. Пасажирське прикручено намертво. За відкидними спинками – умовний багажник, до якого можна дістатися тільки зсередини. Там же лежить Safety Box зі знаком аварійної зупинки. Дверні панелі служать підлокітниками, в них є полотняні кишені. Перед пасажиром передбачена ніша для брендованої сумки.