Концепт Nissan IMQ започаткує еволюцію серед гібридів

В рамках стратегії Nissan Intelligent Mobility японці розвивають автомобілі на батареях, передові системи зв’язку і автономного (напівавтономного) руху.

Під цим соусом зручно і коригувати мову дизайну, фантазувати, як будуть виглядати автомобілі через кілька років. Наприклад, кросовер C-класу. Бачення на цю тему показано нині в Женеві – це бензоелектричний повнопривідний концепт Nissan IMQ. Вертикальні краї задніх крил, відокремлені від п’ятої двері, є не простим дизайнерським прийомом, а ще й засобом поліпшення аеродинаміки.

Силову установку ніссанівці розробили як еволюцію послідовної гібридної системи e-Power. Як начинка ліфа, по суті ця система електрична.

Пара електродвигунів, по одному на кожну вісь, видає тут 340 к.с. і 700 Н • м крутного моменту. Це більше, ніж у повнопривідного гоночного купе Leaf Nismo RC (326 к.с., 640 Н • м), але поступається показнику родинного концепту Nissan IMs (490 к.с., 800 Н • м). Тільки електродвигуни та призводять кросовер в рух. Але на відміну від електрокара, тут ще передбачений і бензиновий півторалітровий ДВС, який зайнятий виключно підзарядкою батарей.

Для концепту заявлені вдосконалений варіант асистента водіння ProPilot. Його радари і камери поліпшені і забезпечують машині сприйняття обстановки як в місті, так і на шосе. Ще в IMQ закладена система доповненої (розширеної) реальності Invisible-to-Visible (I2V), вперше представлена ​​в січні на шоу електроніки CES в Лас-Вегасі.

За словами авторів концепту, внутрішнє оздоблення поєднує сучасні технології та традиційний японський дизайн. Наприклад, фактура і малюнок обробки передньої панелі, дверей і крісел особливої ​​тканиною наслідують технології обробки дерева kumiko. Витягнутий на 840 мм основний дисплей, у вимкненому вигляді повністю чорний, немов пропадає з інтер’єру. В основі функції Invisible-to-Visible лежить технологія, названа Omni-Sensing. Автомобіль сприймає все, що відбувається зовні і в салоні і відповідно до ситуації доповнює картину інформацією зі світу віртуального. Це дозволяє водієві «заглядати за кут», оптимально планувати і бачити майбутній маршрут і навіть розділяти поїздку з віртуальним пасажиром, що «сидить» в сусідньому кріслі.

Слово Connect в назві спеціальних шин додано не випадково. Тут фірма Bridgestone розвинула свою концепцію «розумних шин», які вміють передавати в бортову систему машини і, відповідно, на дисплей в салоні не тільки тиск всередині, але і рівні навантаження, зчеплення з дорогою і ступеня зносу.