Концерн BAIC оновив свій бюджетний електроавтомобіль

Підрозділ BAIC BJEV займається тільки електромобілями. Вершиною його лінійки зараз вважається седан EU5, а на іншому полюсі мешкає хетчбек E-серії з індексами EC180, EC200, EC220.

Мотор потужністю 36 кВт (50 к.с., 140 Н • м) – єдиний для всіх версій. Відрізняються вони запасом ходу по циклу NEDC (156, 162, 171 км), багатством оформлення, оснащення і, звичайно, ціною (від 49 800 юанів).

Схоже, BAIC вирішив покінчити зі старою ієрархією і звести модифікації до спільного знаменника з ім’ям EC3. Тому E-серія пережила рестайлінг.

Силует колишній. У задньої стійки з’явився незрозумілий шильдик R300. На кормі відтепер три датчика паркування замість двох. До речі, за розмірами п’ятидверка майже повторює Suzuki Jimny. Довжина, ширина, висота – 3675 × 1630 × 1518 мм, колісна база – 2360. Передня панель кардинально перекроєна і спрощена. Оздоблення стало двокольоровим.

Замінено мультируль, цифрова приборку і кліматичну установку. Семидюймовий центральний дисплей помінявся місцями з дефлекторами обдування. Перероблений тунель. Як бачимо, дизайнерська модернізація більшою мірою помітна в інтер’єрі. Зате хетч оновився і технічно. Потужність мотора зросла до 45 кВт (61 к.с.), трохи додалося тяги (150 Н • м), а пробіг без підзарядки збільшився істотно – до 261 км за стандартом NEDC. Прем’єра електрокара BAIC BJEV EC3 пройде 31 серпня на автошоу в Ченду. Продажі в КНР почнуться восени. У доступному для огляду майбутньому моделі повинен дістатися «інтелектуальний» комплекс Nova-PLS.