Корпорація Hyundai показала своє бачення майбутнього

17

Корпорація Hyundai розповіла на виставці CES про своє бачення майбутньої мобільності. Як водиться, різноманітні віртуальні помічники, зв’язок з інфраструктурою, безпілотники і мережеві сервіси повинні перетворити життя водіїв і пасажирів.

Як саме, демонструвалося на декількох макетах кабін (коконів). Плюс до того в США показаний макет транспортного засобу Elevate, в якому колеса закріплені на кінцях маніпуляторів, здатних відхилятися і повертатися в декількох площинах. Здається, що перед нами засіб подолання дорожніх пробок за допомогою переступання через інші автомобілі. Однак корейці міркують про техніку для рятувальників.

Дієздатність концепції поки може підтвердити лише незграбний робототехнічний макет без кузова. Макет ж з кузовом, схоже, взагалі не здатний пересуватися. Майбутні електрокари отримають платформу E-GMP з інтегрованою провідною віссю IDA, що розробляється зараз, під назвою Integrated Drive Axel.

Платформа E-GMP якраз спочатку передбачає більшу гнучкість і персоналізацію. Заради виконання згаданих цілей недавно було створено венчурний підрозділ Hyundai CRADLE, який інвестує в перспективні стартапи на кшталт WayRay (доповнена реальність) або Perceptive Automata (машинне сприйняття зовнішнього середовища), і в дві нові лабораторії зі штучного інтелекту: AIR Lab в Південній Кореї і AIR Center в США .

Паралельно компанія оприлюднила систему автоматичної зарядки електрокарів. Вона, за задумом авторів, вирішує проблему зайнятості зарядних точок і паркувальних місць. Ідея в цілому не нова. Практично те ж саме придумали і навіть перевірили на досвіді інженери Фольксвагена в 2015-му. Отже: на великій парковці є кілька місць з бездротовою зарядкою. Електрокари по черзі встають на ці точки, поповнюють батареї, а далі автоматично переїжджають на вільні звичайні місця, користуючись системою тимчасового паркування Automated Valet Parking System (AVPS). Тим самим машини звільняють зарядні «килимки» для наступних бажаючих.