Купе Bentley Continental GT змагатиметься за новий рекорд

У тіні абсолютного рекорду на Пайкс-Піке (7: 57.148, Ромен Дюма), встановленому в 2018-м на електричному спортпрототипі Volkswagen I.D. R Pikes Peak (два електромотора, 680 к.с., 650 Н • м), трохи загубився ще один, поставлений тоді ж: кращий час для серійних кросоверів (10: 49.9).

Його показав Рис Міллен на вседорожнику Bentley Bentayga (W12 6.0, 608 л.с., 900 Н • м). І ось тепер в концерні Volkswagen вирішили, що було б непогано обновити і досягнення для серійних автомобілів як таких. Це завдання 30 червня 2019 го спробує вирішити все той же Міллен за кермом купе Bentley Continental GT (W12 6.0, 635 к.с., 900 Н • м). Уродженець Нової Зеландії Рис Міллен виступав на Пайкс-Піке не раз і не двічі перемагав в абсолютному заліку: в 2012 році на сильно перекроєні 700-сильному Hyundai Genesis Coupe, і в 2015-му – на 1387-сильному електрокарі eO PP03.

Штурм гори Пайкс-Пік в Колорадо – це подолання 156 поворотів на 20-кілометровій трасі з одночасним підйомом на 1,44 км. Учасникам, які виступають на серійних моделях, належить поліпшити час 10: 26.896. Міллен вважає, що Continental GT цілком здатний претендувати на рекорд. Надія тут і на високу еластичність шестилітрового мотора з турбокомпресорами типу Twin Scroll і комбінованим уприскуванням, і на активну систему придушення кренів. У певному сенсі Porsche знову змагається з Porsche, адже в купе Continental GT нового покоління використовується платформа від Панамери.